DJ Mehdi - Made in France (2/6)
DJ Mehdi was a key figure in the emerging French rap and electro scenes in the 2000s. Thirteen years after his untimely death, director and close friend Thibaut de Longeville sheds light on a pioneering artist. Episode 2: Mehdi and Kery James produce the iconic album Le combat continue (The Fight Goes On), which tells the story of the streets and the unvarnished reality of the French suburbs.