DJ Mehdi - Made in France (4/6)
DJ Mehdi was a key figure in the emerging French rap and electro scenes in the 2000s. Thirteen years after his untimely death, director and close friend Thibaut de Longeville sheds light on a pioneering artist.
Episode 4: A joyous manifesto for the art of sampling, cultural mixing and poetry, 113’s Les Princes de la ville becomes the soundtrack of a generation.