DJ Mehdi - Made in France (5/6)
The story of DJ Mehdi, a pioneering artist in the French rap and electro scenes. Episode 5: After the success of their previous album, the members of 113 were running out of inspiration. DJ Mehdi suggests they reach out to Thomas Bangalter from Daft Punk for the eponymous track from the album 113 Fout la merde: an unprecedented collaboration, at a time when the helmeted duo refused to make music for Madonna, Janet Jackson, Björk or any other world-famous artists.