DJ Mehdi: Made in France (5/6)
DJ Mehdi i 113 pracują nad drugą płytą i szukają inspiracji. Z pomocą przychodzi Thomas Bangalter z Daft Punk, który zdążył odmówić Madonnie czy Björk. Do Mehdiego przychodzi pozew za nielegalne wykorzystanie sampla w jednym z największych hitów 113. Rozczarowany i zmęczony rapem producent rozpoczyna solową karierę, w której testuje gatunkowe i stylistyczne granice.