DJ Mehdi: Made in France (2/6)
DJ Mehdi robi podkłady dla wszystkich grup Mafia K’1 Fry, a jednocześnie pracuje nad ikonicznym dziś albumem Ideal J Le combat continue. To opowieść bez filtra o życiu na podparyskich blokowiskach. Niektórzy członkowie kolektywu nie udają bandziorów, lecz żyją poza granicą prawa. Sprowadza to na nich tragedię.