DJ Mehdi: Made in France (3/6)
Koniec lat 90. Francje i świat opanowuje nowy gatunek, French touch. Mehdi spotyka się z gigantami stylu – Cassius i Daft Punk – i jeździ z nimi na imprezy do Nowego Jorku. Zafascynowany elektroniką producent nie przestaje zaskakiwać swoich rapujących kolegów, jego podkłady są coraz szybsze, coraz bliższe house’owi. Oparty na samplu z Kraftwerk kawałek „Ouais gros” na zawsze zmienia francuski rap.