DJ Mehdi: Made in France (1/6)
Gdy Mehdi ma 12 lat, zaczyna tworzyć własne, instrumentalne kawałki oparte na samplach z płyt z ojcowskiej kolekcji i bitach wygrywanych na chałupniczym automacie perkusyjnym. Zafascynowany z soulem i funkiem z jednej strony, a muzyką arabską z drugiej, Mehdi stawia pierwsze kroki w świecie rapu z grupą Ideal J.