DJ Mehdi - Made in France (1/6)
Mehdi Favéris-Essadi, better known by his stage name DJ Mehdi, was a key figure in the emerging French rap and electro scenes in the 2000s. Thirteen years after his untimely death, director and close friend Thibaut de Longeville sheds light on a pioneering artist. From an early age, Mehdi listened assiduously to his parents record collection and started making his own music from his bedroom.