Spike Lee's New York
A city that sizzles in the summer - that's the New York that emerges from Spike Lee's early films from the 1980s onwards. In She’s Gotta Have It and Do the Right Thing, the filmmaker takes us to the heart of a raw, tense, dangerous, cosmopolitan and bubbling New York.