Sally Rooney's Ireland13 min
At the age of 33, Sally Rooney is already the author of three novels. "Conversations with Friends", "Normal People" and "Beautiful World, Where Are You" have quickly made the Irish author a mouthpiece for hyper-connected and engaged Irish youth, who look to the future with concern.