Re: Mallorca - Prayers vs Partying
Madita Hemcke from North Rhine-Westphalia was born into a Christian household. Her parents are members of a free church near Cologne. For eight days, the 23-year-old and over 300 other evangelicals will preach, pray and hold services amongst the party tourists on the Ballermann - a real contrast to the conventional programme on Playa de Palma.