Majorka: Modlitwa czy impreza?31 min
Pochodząca z Westfalii Madita Hemke jest na pierwszej misji ewangelizacyjnej na Majorce. Słowo Boże głosi wspólnie z 300 członkami wspólnoty ewangelikalnej. Czy biblijne przesłanie trafia do turystów?