Re: The Yenish - Fighting for Recognition
An ethnic minority in western Europe for centuries, the Jenish people were for a long time nomadic whereas nowadays they are mostly sedentary. With their culture and way of life in danger, the Jenish people are fighting to be recognised as an official minority in Germany.