Re: Paris 2024's Undocumented Workers
Abdalah-Azis and his fellow workers occupied the site of the Adidas Arena, the future Olympic stadium which they helped build. This industrial action has put pressure on the main contractor who used undocumented workers like Abdalah-Azis ,as well as the City of Paris and the French government.