Re: Igrzyska Olimpijskie
Kim są budowniczowie francuskich stadionów, pracownicy porządkowi, ludzie zatrudnieni na zmywakach restauracji? Jak traktowani są ci “niewidzialni” i ile się im płaci? WIększość z nas nie zadałaby sobie tych pytań, gdyby nie bunt Abdalaha-Azisa i jego kolegów, którzy zablokowali plac budowy stadionu Adidas Arena, przy budowie którego zostali nielegalnie zatrudnieni. Zapoczątkowali tym samym ruch społeczny, który odcisnął skazę na wzorowym wizerunku francuskich igrzysk olimpijskich.