Human Rights in Azerbaijan33 min
Azerbaijan, host of Cop29 and a major supplier of gas to Europe, would appear to be an ideal partner, but there is a darker side: Journalists and activists who dare to criticise the regime are persecuted and arbitrarily arrested. Tracks East went to meet them.