Drepturile omului în Azerbaidjan33 min
Conferința COP29 a avut loc în Azerbaidjan, o mică țară caucaziană care, după invazia Rusiei în Ucraina, a devenit unul dintre principalii furnizori de gaz și petrol pentru Europa. Totuși, războiul cu Armenia și persecuția jurnaliștilor conturează o imagine mult mai controversată a regimului de la Baku și ridică semne de întrebare asupra parteneriatelor occidentale.