Izrael: wojna bez końca?
Konferencja COP29 odbyła się w Azerbejdżanie, niewielkim kaukaskim kraju, który po inwazji Rosji na Ukrainę, stał się jednym z głównym dostawców gazu i ropy do Europy. Jednak wojna z Armenią, prześladowania dziennikarzy stawiają Azerbejdżan w zupełnie innym świetle.