Rilke - You Have to Change Your life
A major poet of the early twentieth century, Rainer Maria Rilke (1875-1926) is as much part of pop culture as the literary canon. The Austrian writer experienced an intensely creative period in the Swiss mountains in 1922, where he struggled to finish his magnum opus, the Duino Elegies.