Wanting to smell like a slut doused in blood and sperm, and having a polite meeting with the Dalai Lama may sound like contradictions. But they're just different sides of the same coin when it comes to Lady Gaga. She speaks out on behalf of the voiceless, insists on expressing herself and her strangeness.