Joseph CapriatiZurich Street Parade 2023
Joseph Capriati, real name Giuseppe Capriati, is an Italian DJ and producer. His discography is impressive, but don't be mistaken: Capriati is first and foremost a DJ. His sets bear the hallmarks of house pioneers Masters at Work, Todd Terry and David Morales, to name but a few.