ONYVAAZurich Street Parade 2023
DJ and producer ONYVAA is renowned for her unique style of music, characterised by a powerful combination of haunting rhythms and experimental soundscapes. Her tracks are often imbued with a deep, pulsating energy producing a hypnotic effect.