Ben Klock & Adiel
Âme was born out of collaboration between Frank Wiedemann and Kristian Beyer. These two artists have been working together for over fifteen years, but it's impossible to pinpoint where it all began. Their genesis is made up of chance encounters and decisive performances, all driven by an insatiable curiosity. That frutiful time has resulted in this marvellous synthesis of ideas, melodies, rhythms and arrangements.