Ben Klock & Adiel
Experienced DJ Chris Liebing has a long history of hypnotizing crowds without giving in to fads or mainstream trends in music. Speedy J was an icon of the early 90s techno scene and this set represents a return to the source: Thirty years ago, he was on the first Time Warp line up.