Nicole MoudaberZurich Street Parade 2023
A blend of atmospheric textures, relentless beats and elaborate rhythms, Nicole Moudaber's techno offers a sonic experience as intense as it is captivating. The Lebanese-born 'Queen of Techno' reigns over the MOOD empire, a prestigious label, but also the name of her own brand of parties and the title of a popular radio show.