Paul KalkbrennerFairground Festival 2023
The name Paul Kalkbrenner is inextricably linked with electronic dance music. The now iconic artist emerged in Berlin at the height of the golden age of techno. His first album, Superimpose, was released in 2001. His music is full of hypnotic melodies, powerful beats and incredible energy.