Deborah de LucaZurich Street Parade 2023
One of the most sought-after DJs on the planet, Deborah de Luca is a major figure in the modern techno scene. Delivering electric sets in which she displays a great technical sense of nuance, this Italian has no equal when it comes to mesmerising crowds. Her melodious soundscapes are a blend of hard techno and minimalist grooves.