ColynZurich Street Parade 2023
Star of the moment Colyn is currently witnessing a meteoric rise with his popular blend of techno and melodic house. His collaboration with the Afterlife label began in 2019 when his track 'Amor' was included on the fourth compilation in the Realm Of Consciousness series.