Are We Ready for Aliens?28 min
Although no proof of the existence of extraterrestrial life has yet been found, the discovery of habitable planets in the universe makes it increasingly likely. But if aliens do exist, how should we make contact with them? And what would be the consequences of this unprecedented event in human history? Are we ready to meet the aliens?