Czy jesteśmy gotowi na odwiedziny kosmitów?
Choć jeszcze nie zarejestrowaliśmy żadnego sygnału od pozaziemskiej cywilizacji i nie mamy żadnego dowodu na istnienie życia poza naszą planetą, odkrywamy coraz więcej planet, które mogą być zamieszkane. Jeśli Obcy istnieją, musimy postawić sobie wiele pytań etycznych. Jak się z nimi skontaktować? Co zrobić, jeśli to oni się nami zainteresują? Czy rozsądne jest rozgłaszanie swojej obecności całemu Wszechświatu?