42: Răspunsul la aproape orice
Deși nu a fost încă găsită nicio dovadă a existenței extratereștrilor, descoperirea treptată a unor noi planete locuibile o face din ce în ce mai probabilă. Dacă extratereștrii există cu adevărat, apar mai multe întrebări. Cum am putea intra în contact cu ei? Ce am face dacă s-ar dovedi la fel de curioși ca noi? Este o idee bună să ne facem remarcați până la marginile Universului?