Are Invasive Species Always a Problem?25 min
Raccoons, tiger mosquitoes, grey squirrels... these invasive species can destroy crops, transmit fatal diseases and cause environmental damage. And the problems are growing. But could some invasive species actually be beneficial to humans and the environment?