The Uncle Tom Case
A huge bestseller in its day, ‘Uncle Tom's Cabin’ was a milestone in the battle against slavery in the United States, whilst at the same time including racist prejudices about African Americans. A look back at an ambivalent work of literature which has left a deep imprint on America.