"Chata Wuja Toma"
Chata Wuja Toma, największy bestseller XIX wieku, przyczyniła się do szerzenia abolicjonistycznych poglądów w Stanach. Jednocześnie ugruntowywała rasowe uprzedzenia wobec Czarnych. Staramy się rozwikłać to skomplikowane i niełatwe dziedzictwo powieści.