The Paradise - Season 1 (8/8)
The murder of Burroughs, the annoying former employee, is solved. Messenger boy Arthur provides a crucial clue, leading to the immediate dismissal of the culprit, Jonas. Denise is back at The Paradise, and Moray confesses his love for her. But Katherine refuses to call off the wedding, and Moray is financially dependent on his future father-in-law, Lord Glendenning. In the end, will money or love prevail?