The Paradise: Season 1 (6/8)
Katherine desires to reconcile with Moray, but Denise also confesses her feelings for her boss to Miss Audrey. Can she, as a mere shop-girl, dare to have such high hopes in love? And how will Moray respond? Meanwhile, Moray has different challenges: the store faces fierce competition, and the mystery of Burroughs' disappearance remains.