The Paradise: Season 1 (7/8)
Denise now works in her uncle Edmund's store and revolutionises everything. Will the other merchants on the street approve of her ideas? The upcoming wedding between Katherine and Moray is the talk of the town. Everyone rushes to the department store to buy the exact fabric chosen by Katherine for their dresses, but she plays a little prank. During a walk, Denise and Moray grow closer, just before the wedding...