The Paradise - Season 1 (3/8)
The children from the local orphanage are invited to The Paradise. Katherine takes great care of them and is attracted to Mr. Adler, the orphanage's director. Denise's colleague Clara behaves strangely around the children. Eventually, Denise uncovers her secret. Katherine Glendenning considers whether Moray is ready for a new relationship, or if he is still grieving his deceased wife.