The Paradise: Season 1 (5/8)
Mr. Burroughs, the barber from across the street, is hired at The Paradise. But he terrorises the other staff. To get rid of him, Jonas employs an unconventional method: Burroughs never returns after an evening out. Meanwhile, Katherine orders new dresses, but from a competing store. What is she up to? Denise has an idea: "Ladies of the Night" - a lingerie sale exclusively for invited guests and after closing time. Will the ladies' curiosity overcome their prudishness?