The Paradise: Season 1 (1/8)
A Northern English town in the 1870s: young Denise secures a position at The Paradise department store. Its owner, Mr. Moray, aims to expand his store by impressing the wealthy Lord Glendenning, who could grant him a loan. Moray also has his eye on Lord Glendenning's daughter.