The Paradise: Season 1 (4/8)
Katherine chooses to pursue a romantic relationship with Mr. Adler, the director of the orphanage, instead of Moray. However, she soon starts doubting whether it was the right decision. Miss Audrey, the head of the ladies' fashion department, collapses in front of her boss. Denise fills in for her, and problems ensue. Meanwhile, Clara pays a visit to Moray. They share a complicated history that Clara constantly brings up. But Moray firmly puts her in her place once and for all.