The Paradise - Season 1 (2/8)
Jocelin, Katherine Glendenning's friend, is unhappy in her loveless marriage and indulges in a shopping spree at The Paradise. This puts employee Sam in a compromising situation that could cost him his job. He confides in Denise. Can she convince her boss Moray that Sam has acted with utmost integrity?