On the Edge
How can you treat unwell people in an institution that is itself unwell? Dr Jamal Abdel-Kader is the only psychiatrist at Beaujon Hospital near Paris. He is constantly running between the emergency room and the intensive care unit, treating patients as best he can. The overworked teams at Beaujon show a health system that is on the edge.