Re: Saving Puffins in Iceland
Every year, the number of Puffins coming to Iceland to breed continues to fall. Local people want to save this distinctive bird and have organised teams to rescue stray chicks that stray onto roads. Considered a delicacy in Iceland, the hunting season for the endangered bird has also been shortened.