Re: Hospitals on Life Support
A vicious cycle of staff shortages and overwork among healthcare professionals threatens health systems in Europe. That is why many are demanding not only higher wages, but also better working conditions. New initiatives from Germany and elsewhere in Europe show how the situation could improve.