Re: Szpitale w kryzysie
Błędne koło niedoborów kadrowych i przepracowanych pielęgniarek zagraża systemowi opieki zdrowotnej. Dlatego wielu domaga się nie tylko wyższych płac, ale przede wszystkim lepszych warunków pracy. Przykłady z Europy pokazują, jak to może działać.