Ben Sims B2B Oscar Mulero
Ben Sims is one of the most talented DJs and producers on the techno scene with a 25-year career. Steeped in funk, groove and electro, he is always keen to evolve. The British artist has collaborated on remixes with Jeff Mills, Robert Hood and Kevin Saunderson. He is also famous for his electro sets where he mixes simultaneously with three or even five decks.
Oscar Mulero is a prolific Spanish DJ. In the early 90s, his influence on dance music in Spain was decisive. Since the 2000s, his productions have inspired the scene at home and abroad.