Bouchon (2/8)
Raph lectures Isa about smoking. Isa lectures Raph about her pregnancy. Lolo lectures Jean-Paul about his cancer. Jean-Paul lectures Lolo about her career. The good news is that they might just be able to get a printer working and fix a motorbike.