Living in the Sky - The Rooftop
As cities get more densely populated, rooftops become more important. Sometimes converted into green or agricultural areas, these areas are also a refuge for the most disadvantaged and the richest: in Hong Kong, thousands of the poorest residents live illegally on top of building whereas in New York the wealthiest of society show off with extravagant penthouses.