Mieszkać inaczej
W miarę, jak gęstnieje miejska zabudowa, coraz cenniejsze stają się dachy budynków. Niektórzy przekształcają je w podniebne parki lub nawet pola uprawne. Dla innych stanowią schronienie: w Hongkongu tysiące bezdomnych mieszka na dachach budynków.